1 Kasım 2016 Salı

Depresyona Girmelik Bir Gün

        Her yeni başlangıçta ''bu sefer daha farklı bu sefer daha mutluyum bu sefer daha güzel olacak '' diye düşünüyoruz hatta belkide istemsizce kendimizi böyle hissetmeye zorluyoruz.Önceden yaşanan güzellikleri kötülükler arasına mahkum oluyorlar.Aslında bu bir yandan da güzel bir şey.Sonuç olarak ortada yepyeni bir sayfa var ve biz bu sayfayı yeniliklerle doldurmak istiyoruz.Yeni bir sevgiyle,yeni bir aşkla,kimi zamanda yeni bir dostlukla..Önemli olan bu yeni sayfayı uzun bir süre açık tutabilmek.
        Benim de yeni bir sayfam var ve ben bu sayfanın açılışını sevgiyle yaptım.Beklemediğiniz anlarda beklemediğiniz insanlarla karşılaşıyorsunuz ve o insan hayatınızı adamak istediğiniz insan haline dönüşüyor.Sizce de çok güzel değil mi ? Ben onunla her şeye en başından başladım.Yeniden sevdim,yeniden sevildim,yeniden güvendim,ve en önemlisi yeniden mutlu oldum.aynı zamanda karşımda kendimi gördüm.Ve en önemli şey de bu.Kendinizi aramaktan korkmayın.Bugün,yarın ya da belkide 5 yıl 10 yıl sonra bulacaksınız ama değecek.
        Her şey çok güzel giderken birden gelen kaybetme korkusuna gelelim şimdi.
Ya ortada sorun yaratacak bir şey yokken hatta en güzel en özel anınızda gelen bu lanet olası duygu kendinizden nefret etmenizi sağlayabilecek bir şiddette.Ben de şu an bunu yaşıyorum sanırım.Ve böyle yaptıkça karşımdaki insanı da harap ediyorum.Sonra ne yapıp ediyor bir şeklide yüzümü güldürüyor ve her şey eskiye dönüyor.Şu an istediğim tek şey beni eski halime getirmesi.
       Neyse sevmek güzel şey.Bu gece de karşınızdaki sizi severek uykuya dalmanız dileğiyle..
İyi geceler.
Geceye not: ''Susalım'' demeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Soğuk Kahve Yapmaca

Bi' kahve ? Normalde kahvesiz bir gün bile geçirmeyen bir insanımdır. Her halini de severim.Türkünü,Yunanını, sütlüsünü,fitresini,...