4 Temmuz 2016 Pazartesi

EGE LİMANI

     İnsanların sığındıkları limanları vardır hani.Benim hayatımda tek bir limanım oldu.Fırtınalı günlerde beni üzerinde tutan tek bir liman..
2643871-iskele
”Ege Limanı.”.
Oysa ki sizler gibi yeni yapılmış, tertemiz, KUSURSUZ limanlardan değildi.Ama onu sağlam yapan ; kusurlarına rağmen ayakta kalabilmesiydi.Başka da limanım olmadı benim..
Kendimi denize bırakmıştım,beni dalgalarıyla yuttu.
Kendimi geceye bıraktım ; hava bulutlandı,yıldızlar teker teker düştü ve ay bana küstü.
Ne yapmalıyım bilmiyorum ! Tek umudum kaldı.. Onu da şimdi harcayarak kaybedemem;en doğru zamana saklayacağım.
Ve ben ;
olması gerekeni yapıyorum.
Artık hayatıma geri dönebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Soğuk Kahve Yapmaca

Bi' kahve ? Normalde kahvesiz bir gün bile geçirmeyen bir insanımdır. Her halini de severim.Türkünü,Yunanını, sütlüsünü,fitresini,...